Saunová pec na drevo - IKI KIVI
Popis
Navrhnuté spoločnosťou dSign Vertti Kivi & Co. v spolupráci so spoločnosťou IKI-Kiuas Ltd. „Mladší brat“ pece na drevo KIVI-IKI pokračuje v rovnakej silnej tradícii ako jeho predchodca. Masívna para v kombinácii s vysoko kvalitnými materiálmi vytvára ideálny základ pre celoživotné potešenie z kúpeľa v saunách s rozlohou 15 – 30 m3 .
KIVI-IKI jr nielenže hreje, ale vďaka veľkému presklenému poklopu aj osvetľuje saunu. Sklenený povrch poklopu prináša do sauny prirodzené svetlo z ohňa, čo je výzvou pre tradičný dizajn kachlí.
Bezpečné vzdialenosti od stien z dreva alebo iných horľavých konštrukcií: po stranách 25 cm, vzadu 25 cm, zhora 100 cm. POZNÁMKA! Bezpečné vzdialenosti sa merajú od lievika bez kameňov: 100 cm nahor a 50 cm po stranách. Kachle je možné pripojiť ku komínu pomocou rovnej rúry alebo šikmej rúry 45, 60 alebo 90 stupňovej. Pri 90-stupňovej rúre je stred spojovacej rúry od spodnej plochy kachlí 140 cm (cez drevený rám) alebo 168 cm (od vrchu kachlí). Ak sú kachle pripojené k oceľovému dymovodu IKI Air T600, je potrebné na vrch kachlí pridať adaptér s dreveným rámom s rozmermi 30 cm. Adaptér s dreveným rámom má priemer 25 cm.
Kamene nie sú súčasťou balenia.
Technical specification
- Záruka (r.) 2
- Krajina výroby Fínsko
- Odporúčaná veľkosť sauny (m³) 15 - 30
- Rozmery výška (mm) 1510
- Priemer (mm) 480
- Kapacita kameňa max. (kg) 260
- Hmotnosť (kg) 85
- Bezpečná vzdialenosť do strán a zozadu / drevo a tehly (mm) 250 - 250
- Bezpečná vzdialenosť od horného povrchu k stropu min. (mm) 800
- Typ spaľovacej komory Vnútorné
Inštrukcie
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.